Elektronická výměna dat (EDI) - využijte obrovký potenciál automatizace
Chcete svůj kompletní management objednávek realizovat elektronickou cestou? Od zakázky přes dodávku až po fakturaci - s elektronickou výměnou dat (EDI) je to možné!
Chcete svůj kompletní management objednávek realizovat elektronickou cestou? Od zakázky přes dodávku až po fakturaci - s elektronickou výměnou dat (EDI) je to možné!
Každodenně se manuálně zpracuje obrovské množství papírových dokumentů, jako jsou například objednávky nebo faktury. A následně se doručují běžnými přepravními cestami - poštou, faxem nebo emailem. S elektronickou výměnou dat (EDI) modulů DriveBenefitsse dostanete o důležitý krok dál: k integrovanému řešení pro datový přenos objednávky, potvrzení zakázky, oznámení o dodávce a faktury. Využijte obrovský potenciál automatizace, který Vám EDI nabízí.
Elektronická výměna dat stručně: EDI popisuje elektrické předávání informací k objednávkám, dodávkám a fakturám mezi našimi aplikačními systémy. Systémy si automatizovaně vyměňují potřebná data, ruční zadávání dat odpadá. EDI Vám tak nabízí nejefektivnější formu přenosu dat v oblasti "Poptávka & nabídka".
EDI Vás posune dopředu! Díky automatizaci Vašich obchodních operací se v budoucnu vyhnete ručním zasílacím a evidenčním procesům a současně dosáhnete cennou úsporu času a nákladů. A docílíte dalekosáhlou transparentnost, přehlednost a urychlení procesů.
Jakým způsobem se s námi v rámci EDI spojíte, o tom rozhodujete Vy:
Jednodušší a nákladově optimalizované zpracování a realizace procesů v rámci kompletního hodnototvorného řetězce: od engineeringu až po údržbu. Jak? Získejte více informací o procesních řešeníchDriveBenefits.
Máte konkrétní dotaz a chtěli byste od nás poradit? Pošlete nám zprávu se svými dotazy.
Kontaktujte násPotřebujete poradit nebo máte konkrétní dotaz? Pokud ano, prostě nám zašlete zprávu s vašimi dotazy.