Elektronická fakturace
Chcete optimalizovat zpracování doručených faktur a současně zeštíhlit své administrativní procesy? Pomůžeme Vám zvýšit efektivitu Vašich procesů!
Chcete optimalizovat zpracování doručených faktur a současně zeštíhlit své administrativní procesy? Pomůžeme Vám zvýšit efektivitu Vašich procesů!
S elektronickou fakturací (eInvoicing)DriveBenefitsVám nabízíme další možnost jak zvýšit efektivitu procesů. Zákon o zjednodušení daňové evidence z roku 2011 (obsahuje změnu § 14 odst. 1 a 3 zákona o dani z obratu) nám umožňuje zasílat Vám faktury elektronicky emailem jako soubor PDF. Tyto elektronické dokumenty obsahují všechny povinné údaje pro faktury vyžadované legislativou. Nutnost digitálního podpisu odpadla.
Fakturami ve formátu PDF zasílanými emailem je možné kompletně nahradit faktury dosud zasílané v papírové podobě. Emailem od nás obdržíte vždy jednu fakturu. Volitelně lze kromě souboru PDF vytvořit a zaslat fakturační soubor XML, abychom strukturovanými fakturačními daty ještě lépe podpořili automatické zpracování. Nebo můžete jít ještě o krok dále - se zasíláním faktur prostřednictvím EDI. Rádi Vám poradíme, jaký postup je pro Vás nejvhodnější.
Elektronická fakturace - přesvědčivě dobrá! Zeštíhlete i Vy pomocí funkce eInvoicing své administrativní procesy. Ušetřete čas a náklady na administrativu tak, že přejdete na elektronické zasílání faktur. Profitujte ze zjednodušené interní distribuce Vašich faktur a udělejte současně něco i pro životní prostředí. Přijímáním elektronických faktur snížíte spotřebu papíru, zmenší se přepravní dráhy a automatizují se Vaše administrativní procesy.
Přejděte nyní na elektronickou fakturaci!
Jednodušší a nákladově optimalizované zpracování a realizace procesů v rámci kompletního hodnototvorného řetězce: od engineeringu až po údržbu. Jak? Získejte více informací o procesních řešeníchDriveBenefits.
Máte konkrétní dotaz a chtěli byste od nás poradit? Pošlete nám zprávu se svými dotazy.
Kontaktujte nás