RSS Feed

Naše služba online podpory již pomohla 100 000 uživatelů

14.06.19

Abyste opravdu pochopili, jak velké číslo to je, musíte jej vidět v kontextu. Například v souvislosti s počtem obyvatel v obci nebo ve městě. Naše služba online podpory (Online Support) již pomohla 100 000 uživatelů, což odpovídá počtu obyvatel středně velkého evropského města.

Online Support od společnosti SEW-EURODRIVE
Zjistěte více informací z pohodlí svých obrazovek

Stotisící uživatel byl technik údržby z Mexika, který pracuje v továrně na výrobu chleba, piškotových dortů a tortil a měl problém s míchačem droždí. Navštívil webovou stránku společnosti SEW-EURODRIVE Mexico a použil sériové číslo SEW-EURODRIVE k vyhledání informací o produktu. Po registraci ke službě online podpory si vyhledal příslušné číslo dílu poškozeného těsnění a jeho rozměry. S nově objednaným těsněním mohl rychle provést potřebnou opravu a mixér je už zase v provozu.

Tento úspěch mluví sám za sebe a je dostatečným důvodem pro to, abychom se znovu podrobněji podívali na tuto službu, kterou si vybralo již tolik zákazníků. Pokud uživatel navštíví online podporu na našich webových stránkách, jedna věc bude zřejmá ihned: rozsah nabízené služby je obrovský. Zákazník si může najít mnoho nástrojů pro spolupráci se SEW-EURODRIVE, počínaje výběrem pohonu a konfigurátoru produktu, přes požadavek a objednací parametry až po odstraňování problémů a stahování širokého spektra informací v sekci Údaje a dokumenty.

Předpoklady, které vedou k úspěchu

Online podpora je k dispozici ve dne i v noci a poskytuje uživatelům příležitost rychle najít požadované informace. Mnozí z našich zákazníků pracují v odvětvích, kde dlouhé prostoje jednoduše nepřicházejí v úvahu. Dojde-li k problému, je třeba najít řešení – rychle a bez ohledu na denní dobu. Online podpora poskytuje zákazníkům velké množství informací o nejčastěji se vyskytujících problémech – jednoduše a přehledně.

Dalším důležitým faktorem je, že v době Googlu, Applu a Amazonu jsou zákazníci zvyklí vyhledávat informace na Internetu a také provádět konfiguraci produktů online. Prvním krokem bývá konzultace na webu. V naší online podpoře jsme zúročili několik desetiletí zkušeností společnosti SEW-EURODRIVE, takže jsme schopni našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší péči.

100 000 zákazníků je dokladem, že naše úsilí nebylo marné, a motivací pro další zlepšování naší online podpory. Rádi bychom využili tuto příležitost a poděkovali všem uživatelům naší online služby za používání našeho nástroje a jejich podporu, která nám pomáhá tuto službu neustále zlepšovat.

Ještě nejste zaregistrováni jako uživatelé online podpory? Pak je nejvyšší čas, abyste začali! Přístup k naší službě zdarma:


Zaregistrujte se nyní


Registrovaní uživatelé online podpory: Jednoduše se přihlaste pomocí své e-mailové adresy a začněte hned.

Můžete přejít přímo k zadání přihlašovacích údajů zde