Administrativní podpora Back Office (m/ž) - přesah do nákupu | Junior | Plzeň, Česko
Administrativní podpora Back Office (m/ž)
Co bude Vaší náplní práce?
- koordinace veškerých činností back officu - zajištění plynulého chodu kanceláří, organizace a koordinace (ubytování, letenky atd.)
- sběr a zpracování dokumentů, jejich archivace, pošta
- shromažďování účetních dokladů a jejich předávání účetnímu oddělení v centrále
- úzká spolupráce s HR, příprava podkladů pro zpracování mezd, kontrola docházky zaměstnanců
- práce s informačním systémem (SAP, výhodou IS Helios)
- systémové uzavření hotových zakázek, komunikace s obchodním oddělením
- nákup materiálu a služeb (nevýrobního, časem výrobního charakteru), optimální výběr dodavatelů, organizační a administrativní zajištění logistických operací
Jaké nejdůležitější znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe na obdobné pozici
- uživatelská schopnost práce na PC (MS Office - Excel na dobré úrovni)
- pečlivost, diskrétnost, systematičnost, komunikativnost
- proaktivní přístup k práci
- znalost AJ slovem i písmem – úroveň B1 (NJ výhodou)
Co Vám můžeme nabídnout?
-
Zázemí silné mezinárodní společnosti
-
Samostatnou práci
-
Pružnou pracovní dobu
-
Další vzdělávání formou školení
-
Zajímavé finanční ohodnocení
-
5 týdnů dovolené
-
Příspěvek na stravování
-
Káva, voda, čaj na pracovišti
Máte ještě otázky?
Neváhejte nás kontaktovat!
Soňa Nová Červenková
Tel: +420 255 709 659